Back to Top

Category: Post Modern Life

පසු කොරෝනා යුගය …

පසු කොරෝනා යුගය කෙබඳු වේවිද? ක්‍රමයෙන් මතවාදී කරලිය ආක්‍රමනය කරමින් ඇති නවතම සංවාදයව ඇත. පොඳුවේ ගත් කල පෙර කොරෝනා සමයේදී ලොව තුල භාවිතාවූ ජීවිත ආකෘති නැවත හමු නොවන ලෙසට වෙනස්කම් වලට භාජනය වී හමාර බව එම හදාරන්නන්ගේ මතය වෙමින් තිබේ. “සමහර සාම්ප්‍රධායික සංස්කෘතික අර්ථ මේ වන විට ජීවිත භාවිතාවලින් ගිලිහී ගොස් ඇති ආකාරය හරිම පුදුම සහගතයි. ඒත් ඒක එහෙම වෙලා තියෙනවා”. ඔවුන් තත්වය පැහැදිලි කරමින් සිටිනවා. “ඒක පුද්ගල්ක අර්ථ වල සිට සමස්ථ රාජ්‍ය අර්ථ දක්වාම විනිද යනවා දකින්නට පුලුවන්” ඔවුන් වැඩි දුරටත් පැහැදිලි කරනවා. තවමත් හෙට දවස ගැන විස්වාසනීය අර්ථයකට යන්න කාලය ඉක්මන් වැඩියි. කිසියම් උකටලි බවක් එක්ක කාරනා වෙනස් වෙමින් තිබෙනවා. ඔවුන් විචාරන මනස එලස් විවෘතව තබන්නට උත්සාහ කරමින් සිටිනවා.
Pubudu Siriwansa

Stay at Home

මිනිස් කථාන්දරයේ තවත් සංකීර්නතම යුගයක් පසුකරමින් සිටින සාමාජිකයින් කොටසක් බවට අප පත්ව ඇත. තම දිගු වංශ කථාවේ ඉතා ඈතින් හමුවන අභියෝගයක් ජයගැනීම සදහා ඔවුන් සතු අපූර්ව ජීවවිද්‍යාත්මක මෙන්ම සංස්කෘතික කුසලතා ඉල්ලා සිටින සමයක අප සිටින්නෙමු. මිහිමත ජීව කථාන්දරයේ අතීතය හා සැසදීමේදී මීට වඩා අපමනක් අභියෝග ජයගත් අප මේ අත්දැකීම මනාව කලමනාකරණය කරගනිමින් හෙට දිනට දෙසට තම ජීව සටහන ගෙන යන්නට ඔවුන් සමත් වනු ඇත. ඔවුන් සතු ජීවවිදයාත්මක හැකියා වන් මෙන්ම සංස්කෘතික නවතාවයන් ‍රැසක් මේ නව අභියෝගය යෝජනා කර ඇතුවාසේම හෙට දිනයේදී තවත් අත්පත් කරගනිමින් අප ඉදිරියට යනු ඇත. සැම බිඳ බැටීමක්ම ඔවුන් වෙත සහතික කර ඇති යෝජනා දෙකකි. එනම් ආපස්සට යාම හෝ වඩාත් පිරිපුන් නව ආරම්භයක් සදහා අවස්ථාවක් ලෙසට ඒවා වනු ඇත. විවාදයකින් තොරවම දෙවන ආකාරයේ නව හෙට දවසක් සදහා අප සූදානම් විය යුතුව ඇතියි මම සිතමි.

– Pubudu Siriwansa

විෂය පතය..

ඇත්තෙන්ම තවදුරටත් තොරතුරු තාක්ෂණයේ විෂය පතය හුඳු තාක්ෂණික කාරනාවක්ම නොවේ. එය ක්‍රමයෙන් සංස්කෘතියක් බවට පත්වෙමි තිබේ. විනය වැදගත් වෙන්නේ එබැවිනි.

  • Pubudu Stiwansa
  • #siriwansa

පසු නූතන ලෝකය මත අප…

පසු නූතන ලෝකය මත භාණ්ඬ හා සේවා අවකාශය තුල ශ්‍රීලාංකික අපගේ අනන්‍යතාවය සටහන් වන්නේ ආරම්භක ලක්ෂයෙන් බොහෝ ඈත වන විට මෙන්ම තවමත් අපගේ අභ්‍යන්තර පෙල ගැස්ම ජාතිකත්වයන් හා ආගමික පරතරයන් මතම වරනගා ගන්නට උත්සාහ කරන විට අප වඩ වඩාත් අස්ථාන ගත වේ. මේ අස්ථාන ගත වීම වඩ වඩාත් නිර්මාණය කරන්නේ අපහසුවක් වීම හා එම ආර්ථික අපහසුවත් අප නැවත නැවතත් සංස්කෘතික ගැටළු ලෙසට උපකල්පනය කරගන්න ගන්නා මාරාන්තික උත්සාහය ඔස්සේ වඩාත් පොදු ගුනාකාර ශ්‍රීලාංකික ජීවිතය ලෙසට විඳවීම අප තොරා ගනිමින් සිටී. ශ්‍රීලාංකික අපට වඩාත් සාධාරන හා කාර්යක්ෂම පසු නූතන කියවීමක් අවශ්‍ය වන්නේ මෙබැවිනි. – Pubudu Siriwansa

Posted in Post Modern Life |